25 דצמבר, 2011

פלטת ה- Naked של Urban Decay

בשבוע שעבר חגגתי את יום-הולדתי ואני הולכת להראות לכן את המתנה הכי שווה שקיבלתי - הרי היא פלטת ה"נייקד" של חברת "אורבן דיקיי".
קצת רקע: חברת Urban Decay לצערי לא נמכרת בארץ, החברה הוקמה בארה"ב לפני 15 שנה וניתן להשיג את המוצרים שלהם בחו"ל ובאינטרנט.
התלבטתי מאד אם לבקש את פלטת הnaked הרגילה או ה-naked 2 החדשה ובסוף החלטתי ללכת על הרגילה, כנראה כי פינטזתי עליה כל כך הרבה זמן... בערך כל יוטיוברית פירסמה לפחות 5 סרטונים בהם היא מתאפרת עם הפלטה הזאת בלבד.

הפלטה מכילה 12 צלליות, את הפריימר לעיניים של החברה - ששמו הולך לפניו, ומברשת להנחת הצלליות (למרות שזכור לי שאצל טיפאני זה לא הגיע עם המברשת הזאת).

הצלליות משמאל לימין:
  1. Virgin - בגוון בג' חיוור.
  2. Sin - גוון שמפניה ורדרד, שימרית.
  3. Naked - גוון בג'-חום בגימור מאט.
  4. Sidecar - גוון ברונזה עם נגיעות אדמדמות שימרית.
  5. Buck - גוון בג'-חום ככה בגימור מאט.
  6. Half Baked - גוון ברונזה מוזהבת ומצנצנצת.
  7. Smog - ברונזה כהה שימרית.
  8. DarkHorse - גוון שוקולד כהה מנצנצת.
  9. Toasted - גוון ורוד עתיק שימרית.
  10. Hustle - גוון שוקולד ככה שזיפי חום שימרי.
  11. Creep - גוון כחול כהה עם שחור מנצנץ.
  12. Gunmetal - גוון כחול אפור מנצנצת.


כמו שראיתן הצבעים מהממים ומאד שימושיים, מאז שקיבלתי אותה אני מתאפרת רק איתה.
אני מאד ממליצה על הפלטה, אבל כדאי לקנות בחו"ל או לבקש ממישהו שטס, ניתן לרכוש באינטרנט אבל אני לא הצלחתי להשיג במחיר שפוי (במיוחד כשהוספתי מחיר משלוח).
 הפלטה נרכשה עבורי בספורה בניו יורק ועלתה של 48$ לפני tax.


עוד מתנה שקיבלתי מספורה היא המייק-אפ המהולל של Make Up For Ever שנקרא HD, גם חברה שבעבר נמכרה בארץ והיום לא.

מבטיחה לכתוב עליו סקירה בערך בעוד חודש לאחר שאסיים לגבש עליו דעה.

ולסיום החלטתי לחלוק איתכם את לק היומולדת שלי...
אני לא אפרט עליו יותר מידי כי הוא כבר לא נמכר בשום מקום (לפי מה שידוע לי) אבל הוא כל כך יפה שזה כואב...
הלק הוא של חברת Essie ושמו Love, Beverly Hills xxx. רכשתי אותו לפני שנתיים כשמצאתי אותו במחיר שפוי מאד באייבי.
הלק מכיל 24K זהב טהור ויצא במהדורה מוגבלת בשנת 2009.

עד כאן להפעם! מקווה שנהנהתן, אשמח אם תגיבו ותצטרפו כקוראות קבועות.
ופוסט הבא מבטיחה לכתוב על מוצרים שניתן לרכוש בארץ!

נ.ב
בסיגמא יש עכשיו מבצע של 10% עם הקוד NY2011 עד סוף השנה - אתמול הזמנתי את סט המברשת המלא שלהם - של ה-12 מברשות (שאני חושקת בו כבר מעל שנה כי אוסף המברשות שלי דל מאד).

4 תגובות:

  1. מדהים - גם בבלוג שלי מופיעה תמונת העיר האהובה עלי ניו יורק שצילמתי לפני כשנתיים. לא שבעה אותה. יום אחד עוד אגור בה, לא רק אתארח ולו לזמו מה.

    פלטת הנייקד מסקרנת את כולנו, אני מניחה שעשית נכון שבחרת את המקורית, בד"כ המקור מוצלח מהמשכיו.

    פלטה קלאסית בסיסית, גם אני לא זוכרת שראיתי אותה עם מברשת אך קראתי שהיא יצאה כבר בכמה גרסאות. לאחרונה כשהסתקרנתי היא עלתה משהו כמו 50 אירו לפני משלוח.

    אני אישית מעדיפה סטים באריזה קטנה, שנטחים לשילוב ולנשיאה בתיק.

    את ה HD של מייקאפ פוראבר גם אני רציתי לקנות, אך יעצו לי שלא, כי כיסוי מלא לפיגמנטציה הוא לא יתן לי וזו הציפיה העיקרית שלי מייק אםפ - כיסוי מלא.

    אשר ללק, סולחת לך רק אם תציגי לקים אחרים נגישים :)

    תתחדשי!

    השבמחק
  2. efrat!
    כיף לקרוא את התגובות שלך! אני וניו יורק זה true love for ever and ever...
    גם אני בדר"כ מעדיפה סטים קטנים של צלליות שנכנסים לתיק האיפור - במיוחד לנסיעות וטיסות.
    לגבי ה-HD אני משתמשת כשבוע ואכן לי לפחות הוא לא נותן כיסוי מלא.. יש לי נמשים ואני רואה אותם מציצים מבעד למייקאפ.
    הזמנתי שבוע שעבר המון לקים מאיביי, בעיקר של essie ברגע שהם יגיעו אני אצלם הכל

    השבמחק
  3. הלק נראה מקסים! מאוד כריסמסי...
    קניתי גם את הנייקד לפני כמעט שנה ואני ממש אוהבת אותה :)
    בהתחלה הם שמו במארז עיפרון דו צדדי אבל בגלל שהיו להם בעיות עם הייצור שלו הם החליפו למברשת...

    אה, וכמובן - מזל טוב!!!

    השבמחק
  4. היי שירי,
    תודה רבה! קניתי עכשיו לק הרבה יותר קריסמסי בקרוב אכתוב עליו. על העיפרון קצת התבאסתי כי אני חושבת שהוא היה יותר שימושי לי מהמברשת אבל בקטנה :)

    השבמחק